Marketing Manager

Rowena van de Vossenberg

In 2018 ben ik gestart bij CertificeringsAdvies Nederland (CAN) waar ik de kans kreeg om mee te mogen bouwen aan een, inmiddels stevig, marketingfundament. Met een achtergrond in Commerciële Economie (HBO) en een master in Marketing Management, én ervaring aan zowel B2C- als bureauzijde kon ik bij CAN aan de slag met allerlei facetten binnen het marketingvak: Hubspot slim inzetten, onze content en distributiekanalen uitbreiden en de branding van CAN naar een hoger level tillen.

Inmiddels heb ik diverse hoogtepunten mogen meemaken: de livegang van onze nieuwe CAN website met duizenden pagina’s, het partnership met de Cruyff Foundation en het ontwikkelen van ons sportieve werkgeversmerk, de CAN club, inclusief sportief clubhuis, teamshirts en campagnes! Projecten waar we nog elke dag aan bouwen en trots op zijn!

Rowena van de Vossenberg

“If it doesn’t challenge you, it doesn’t change you!”

– Rowena van de Vossenberg –

Laptop werken bij CertificeringsAdvies Nederland

Marketing doe je samen

Ik krijg energie van strategie, content creatie en optimalisatie, projectmanagement en gestructureerd werken. Marketing is iets dat je samen doet: door collega’s te inspireren, het merkverhaal van CAN te laten leven en vanuit marketing bij te dragen aan onze groeiambitie. Of het nu gaat om AI inzetten, merkactivatie of employer branding: ik pak graag de regie en zorg dat het gebeurt.

CertificeringsAdvies Nederland is een organisatie die iedere dag beter wil worden en kansen wil pakken. Het is erg leuk om samen met een team die uitdaging aan te gaan en als mens en marketeer met die ontwikkeling mee te groeien!

Kenmerkend voor Rowena:

  • Gedreven regisseur
  • Strategisch bouwer
  • Kansgerichte veranderaar

Kom in contact met de partner in certificeren!

Meer informatie over de mogelijkheden?

Vraag direct en vrijblijvend een offerte op maat aan of neem contact met ons op!