“De pessimist klaagt over de wind, de optimist verwacht dat die draait en de realist stelt zijn zeilen bij”
– Martijn Jonkers –

De klant centraal
Wil je groeien met je organisatie, dan kan een goed opgebouwd managementsysteem daarbij helpen. Een quote die mij is bijgebleven vanuit mijn studietijd is: ‘’De pessimist klaagt over de wind, de optimist verwacht dat die draait en de realist stelt zijn zeilen bij’’. Deze quote past in mijn ogen goed bij de sector waar ik nu in werk. De realist die zijn zeilen bij stelt ziet de meerwaarde van een goed managementsysteem en samen werken met bedrijven die zichzelf willen verbeteren motiveert mij om mijn werk uit te voeren.
De klant staat centraal bij de werkwijze van CertificeringsAdvies Nederland. Onze klanten hebben de wens om een bepaald certificaat te behalen. Het traject doorlopen met de klant, met hen als middelpunt maakt het werk leuk. Je neemt niet letterlijk de norm met ze door, maar je interpreteert de aspecten uit de norm door in gesprek te gaan met zowel directie als de medewerkers van de organisatie. Hierdoor wordt er een managementsysteem opgebouwd dat aansluit bij de werkwijze van het bedrijf.
Kenmerkend voor Martijn:
- Communiceren en luisteren
- Enthousiast en leergierig
- Teamplayer
Partner in kennis
Laatste blogberichten
Martijn deelt zijn kennis en ervaring in deze blogartikelen:
Advies
Uitgelichte collega’s
Collega’s in een soortgelijke rol als Martijn:
Kom in contact met de partner in certificeren!
Meer informatie over de mogelijkheden?
Vraag direct en vrijblijvend een offerte op maat aan of neem contact met ons op!