“Als het plan niet werkt, verander dan het plan maar nooit het doel!”
– Léon Brusse –

Eerst begrijpen en dan pas begrepen worden
Ik luister actief om te begrijpen en ga graag op zoek naar de achterliggende vraag van een klant of prospect. Waarom beweegt een organisatie zoals deze beweegt? Waarom acteren mensen zoals ze acteren? Kan dit nog efficiënter, beter en leuker? Eerst begrijpen en dan pas begrepen worden. Op gelijkwaardig niveau. Pas dan vertaal ik de drijfveren van een klantorganisatie samen met onze specialisten naar praktische en duurzame oplossingen.
Ik heb gekozen voor CAN omdat ik ook altijd probeer om mensen in beweging te krijgen om zelf hun verantwoording te nemen voor hun eigen ontwikkeling, dit doe ik zowel bij klanten als bij collega’s. Passie, kracht en eenvoud zijn voor mij daarbij altijd al de belangrijkste en meest succesvolle drijfveren geweest. De normen en waarden die als basis gelden voor het CAN-model, Vertrouwen, Vrijheid en Verantwoordelijkheid zijn misschien een nog wel betere vertaling daarvan en spreken mij dan ook enorm aan. Het biedt mij als werknemer, als collega, maar ook in mijn vrije tijd houvast en richting bij de dingen die ik doe.
Kenmerkend voor Léon
- Nieuwsgierig
- Teamspeler
- Goed luisteren
Sales
Uitgelichte collega’s
Collega’s in een soortgelijke rol als Léon:
Kom in contact met de partner in certificeren!
Meer informatie over de mogelijkheden?
Vraag direct en vrijblijvend een offerte op maat aan of neem contact met ons op!