Maak meer impact met je managementsysteem: CAN inspireert op de Nationale Verbeterdag 2025
Ben jij als KAM-manager op zoek naar manieren om je managementsysteem écht relevant te maken? Tijdens de Nationale Verbeterdag op 13 maart 2025 nemen onze experts, Birgit Ligtvoet en Tobias op den Brouw, je mee in praktische strategieën en tools om betrokkenheid binnen jouw organisatie te vergroten.


Steven Zwarts is Manager Opleidingen bij CertificeringsAdvies Nederland. Doelmatig, ondernemend en betrouwbaar zijn waarden waarmee Steven tot de juiste oplossing komt, zowel intern als voor klanten.
steven@certificeringsadvies.nlOp donderdag 13 maart a.s. organiseert Kwaliteit in Bedrijf de eerste editie van de Nationale Verbeterdag, een kennis- en netwerkevent voor QHSE dat plaatsvindt in Kasteel Woerden. Centraal tijdens deze dag staat de praktische toepassing van verbeterprocessen, methoden en tools. Én daar weten we bij CertificeringsAdvies Nederland (CAN) wel raad mee. Tijdens de Nationale Verbeterdag verzorgen adviseurs Birgit Ligtvoet en Tobias op den Brouw namens CAN twee sessies van 40 minuten over het onderwerp: ‘Hoe maak je het managementsysteem relevant’? Deze sessie tijdens de verbeterdag bijwonen? Jij kunt met korting naar het event! Neem gerust contact met ons op, dan vertellen we je meer.
Wat is de Nationale Verbeterdag?
De Nationale Verbeterdag 2025 is een (netwerk)event boordevol inspiratie en interactiviteit. De dag staat volledig in het teken van continu innoveren en verbeteren voor personen en organisaties. Waar liggen jouw kansen? Hoe tackle je uitdagingen? Wat is er nodig om verbeteringen door te voeren? Welke voordelen levert dat op?
De dag bestaat uit 7 kennisrondes, waarin 42 sessies plaatsvinden door diverse thought leaders en vakprofessionals vanuit allerlei verschillende organisaties. Een bezoeker van het event kan zelf zijn/haar programma samenstellen. Daarnaast is er een netwerkmarkt waar je in contact kunt komen met sprekers, organisaties en vakgenoten. Tijdens de dag wordt er een lunch verzorgd en vindt er een afsluitende borrel plaats.
Op de Nationale Verbeterdag ga je:
- Kennis en ervaringen uitwisselen met elkaar;
- Geïnspireerd raken door boeiende sprekers;
- Concrete handvatten krijgen voor verbeterinitiatieven;
- Praktische oplossingen aangereikt krijgen, waarmee je direct aan de slag kan.
Het resultaat: je investeert één dag en gaat naar huis met een gezonde dosis inspiratie, nieuwe inzichten en concrete verbeterinitiatieven die je succesvol in je eigen organisatie kunt gaan implementeren om duurzame resultaten te behalen.
Meer inspiratie?
Wil je niet alleen tijdens de Nationale Verbeterdag nieuwe inzichten, tips en kennis opdoen? Schrijf jezelf dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en blijf het hele jaar op de hoogte van ontwikkelingen, kennis en leuke acties!
Voor wie is de Nationale Verbeterdag bedoeld?
De Nationale Verbeterdag richt zich op QHSE-professionals die betrokken zijn bij kwaliteitsmanagement, bedrijfsprocessen, innovatie, informatiebeveiliging en organisatieontwikkeling. Denk hierbij concreet aan:
- Kwaliteitsmanagers/KAM-managers;
- Procesmanagers;
- Teamleiders;
- HR-professionals;
- Managementteams;
- Security Officers;
Al met al: de dag is interessant voor iedereen die verantwoordelijkheid draagt voor verbetertrajecten binnen organisaties. Of je nu al jarenlang ervaring hebt, of net begint; de dag biedt voor iedereen waardevolle inzichten!
Onze sessie: Hoe maak jij je managementsysteem relevant?
De sessie van CertificeringsAdvies Nederland richt zich op één van de belangrijkste pijlers van een succesvol managementsysteem, namelijk het creëren van draagvlak en betrokkenheid, zowel op de werkvloer als bij het management. Tijdens de sessie leer je waarom betrokkenheid van het management essentieel is voor het succes van een managementsysteem en hoe je voorkomt dat jouw managementsysteem een papieren tijger wordt. Het gaat niet om regels en procedures, maar juist om het creëren van een systeem dat daadwerkelijk waarde toevoegt en impact maakt.
Wat komt er aan bod?
- Praktische inzichten en strategieën om betrokkenheid binnen organisaties te vergroten;
- Tools om een actiegerichte en betrokken managementteam te vormen;
- Inspiratie voor het bouwen van een managementsysteem met duurzame impact;
De sessie van CAN wordt verzorgd door onze adviseurs Birgit Dekkers en Tobias op den Brouw. Beide adviseurs hebben jarenlange ervaring in verandermanagement en het implementeren van een managementsysteem dat écht impact maakt. Ze delen praktijkvoorbeelden, bewezen tactieken en direct toepasbare tools en inzichten waarmee jij concreet aan de slag kunt.
De sessies van CertificeringsAdvies Nederland vinden plaats:
- In kennisronde 3 van 11.10u tot 11.50u
- In kennisronde 6 van 14.40u tot 15.20u
Jij bent er toch ook bij?
De Nationele Verbeterdag is voor jou als QHSE-professional dé dag om kennis en vaardigheden te verrijken en verbeteren. De sessie die CAN verzorgt is daarin een must voor iedereen die betrokkenheid van het management als sleutel tot succes ziet. Mis het niet en zorg dat je er op 13 maart a.s. bij bent in Kasteel Woerden. Interesse? Schrijf jezelf in via de website of laat ons weten dat je wilt komen, dan kunnen wij een leuke korting voor je regelen!

Steven Zwarts is Manager Opleidingen bij CertificeringsAdvies Nederland. Doelmatig, ondernemend en betrouwbaar zijn waarden waarmee Steven tot de juiste oplossing komt, zowel intern als voor klanten.
steven@certificeringsadvies.nlKennis en tips in je mailbox?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
- Handige kennisartikelen
- Praktische tips
- Interessante acties