Klantenservice uit handen geven? CAN Keurmerksupport ontzorgt!

Je klantenservice uitbesteden? CAN Keurmerksupport neemt je klantenservice graag uit handen. In dit artikel lees je er alles over!

Klantenservice uitbesteden
Portretfoto Will van Roosmalen
Will van Roosmalen
Manager Algemeen

Will van Roosmalen is Manager Algemeen bij CertificeringsAdvies Nederland. De nieuwe kansen die ontstaan motiveren hem enorm om elke dag weer aan de slag te gaan!

will@certificeringsadvies.nl

Bij het opzetten en uiteindelijk onderhouden van een eigen keurmerk komen veel verschillende werkzaamheden kijken. Het aannemen van de telefoon, beantwoorden van de mail/chat en behandelen van nieuwe aanmeldingen zijn werkzaamheden die er vaak “bij” komen en veel tijd en energie (kunnen) kosten. Echter zijn deze contactmomenten met je klanten van grote waarde en is het juist én tijdig beantwoorden van klantvragen een belangrijke factor voor de klanttevredenheid en de groei van je organisatie. Wanneer je zelf niet de volledige focus hierop kunt of wilt leggen, kan het daarom verstandig zijn om de klantenservice, of een gedeelte hiervan, uit te besteden.

CAN Keurmerksupport ontzorgt organisaties hierin door het aanbieden van de volledige klantenservice of juist een specifiek deel daarvan, afhankelijk van de wensen en behoefte. Maar hoe werkt dat dan? En hoe doen wij dat? In dit artikel lees je hier meer over.

Voordelen uitbesteden klantenservice

Naast dat, zoals eerder in dit artikel benoemd, de klant centraal staat en de juiste aandacht krijgt kent het uitbesteden van de klantenservice rondom je keurmerk bij CAN Keurmerksupport nog een aantal voordelen:

Alles onder 1 dak

Door onze jarenlange ervaring in het onderhouden en laten groeien van diverse keurmerken profiteer je van reeds opgedane kennis en ervaring binnen CAN Keurmerksupport. Denk bijvoorbeeld aan de registratie van kandidaten, de administratie rondom PE-punten en het beoordelen van vakbekwaamheid op basis van de eisen die het keurmerk stelt. Op het gebied van klantenservice biedt CAN Keurmerksupport een maatwerkoplossing. Veel voorkomende activiteiten op het gebied van klantenservice zijn:

  • Het aannemen van de telefoon en beantwoorden van vragen;
  • Het beheren van de mailbox(en);
  • Het beheer van social media kanalen (opzet, posten van artikelen, reageren);
  • Het beheer en beantwoorden van vragen rondom het inlogportal;
  • Het beheer van de website en behandelen van (aan)vragen die daaruit voortkomen.

De juiste kennis paraat

Will van Roosmalen, projectmanager bij CAN Keurmerksupport, vertelt: “Doordat je het keurmerk opzet en ontwikkelt in samenwerking met CAN Keurmerksupport weten de medewerkers van CAN Keurmerksupport hoe het eraan toe gaat binnen jouw keurmerk. Ze kennen de processen en weten daardoor vragen snel en efficiënt te beantwoorden. Veelgestelde vragen worden zoveel mogelijk vooraf beantwoord door informatie op de website duidelijk weer te geven en een actuele FAQ toe te voegen aan de website”.

Kies het kanaal dat bij jou past

Of jouw klanten nu bellen, mailen, chatten of vooral via social media communiceren, voor iedereen is een passende oplossing. Ieder keurmerk krijgt een eigen e-mailadres en telefoonnummer. Ook ondersteunt CAN Keurmerksupport in de opzet van een eigen website, portal en een pagina op diverse social media kanalen.

Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen en handige tips en tricks ontvangen rondom organisatiekeurmerken en persoonscertificeringen? Schrijf je dan snel in voor de 8-wekelijkse CAN Keurmerksupport nieuwsbrief en ontvang alle updates direct in je mailbox!

Hulp of ondersteuning nodig?

Wil je meer weten over wat CAN Keurmerksupport voor jou kan betekenen op het gebied van klantenservice of heb je een andere vraag? Neem gerust contact op. Wij sparren graag met je.

New call-to-action

Portretfoto Will van Roosmalen
Will van Roosmalen
Manager Algemeen

Will van Roosmalen is Manager Algemeen bij CertificeringsAdvies Nederland. De nieuwe kansen die ontstaan motiveren hem enorm om elke dag weer aan de slag te gaan!

will@certificeringsadvies.nl

Kom in contact met de partner in certificeren!

Meer informatie over de mogelijkheden?

  • Altijd een oplossing op maat
  • Jouw organisatie als uitgangspunt
  • Snel, pragmatisch en persoonlijk

Maandelijks op de hoogte blijven?

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws uit jouw branche en de nieuwste ontwikkelingen rondom (bedrijfs)normen en groeimogelijkheden voor jouw organisatie? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief en ontvang maandelijks een flinke dosis inspiratie met o.a.:

  • Handige kennisartikelen en praktische tips voor jouw organisatie
  • Actuele updates rondom normen en certificeringen
  • Ontwikkelingen in wet- en regelgeving
  • Interessante acties & events
  • Relevante trainingen en opleidingen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Schrijf jezelf in voor onze maandelijkse nieuwsbrief door het formulier in te vullen!

"*" indicates required fields