Feest CAN Academy

CertificeringsAdvies Nederland viert feest. In maart is namelijk de gloednieuwe website van de CAN Academy gelanceerd. Will van Roosmalen, binnen CertificeringsAdvies Nederland verantwoordelijk voor de opleidingstak, licht toe: “We wilden onze opleidingen meer uitlichten. Dat hebben we handen en voeten gegeven door een apart online platform in de vorm van een Academy op te zetten. Daarnaast willen we in de toekomst meer e-learning programma’s aanbieden welke natuurlijk perfect passen binnen een online opleidingsomgeving.”

CAN Academy als verlengstuk van de CAN website

Nadat SOVO Advies & Opleiding in 2016 is overgenomen door van de Pol Consult biedt de Partner in Certificeren zowel opleidingen als advies aan onder de naam CertificeringsAdvies Nederland. Dit werd tot voor kort gedaan binnen één website. Daar is onlangs dus verandering in gekomen met de lancering van een tweede website, de CAN Academy, waarop het hele opleidingsaanbod te vinden is.

Will: “De lancering van de overkoepelende website waarop veel kennis wordt gedeeld was een mooie eerste stap. Om onze online bezoekers ook een goed beeld te kunnen geven van ons aanbod en de mogelijkheden op het gebied van opleidingen hebben we nu de CAN Academy site in de markt gezet. Met dit platform kunnen we de doelgroep die op zoek is naar opleidingen sneller bedienen en beter inspelen op hun specifieke wensen. De online opleidingsomgeving is daarmee een mooi verlengstuk van de reeds bestaande CertificeringsAdvies website.”

Landelijk aanbod en e-learning modules

Waar met SOVO Opleiding & Advies met name de lokale markt werd bediend wil CertificeringsAdvies Nederland juist landelijke dekking bieden. Will: “De CAN Academy sluit uitstekend bij die ambitie aan. Met de nieuwe online opleidingsomgeving kunnen we onze visie en de mogelijkheden op het gebied van opleidingen aan heel Nederland overbrengen.” Eén van die mogelijkheden is het afnemen van e-learning modules. “We zijn druk bezig om in kaart te brengen voor welke opleidingen we e-learning aan kunnen bieden om zo ons e-learning programma verder uit te bouwen. Een interessante nieuwe ontwikkeling”, aldus Will.

Een uitdagend optimalisatieproces

Bij het optuigen van de CAN Academy is goed geluisterd naar de feedback en wensen van klanten. Eén van die wensen was meer klantcontactpunten. Door de integratie van een livechat en whatsapp-functionaliteit in de nieuwe site wordt daar gehoor aan gegeven. Uit onderzoek bleek ook dat bezoekers het boekingsmenu onduidelijk vonden. Om dat te tackelen is er gekozen voor een compleet nieuwe navigatiestructuur in de website. Naast de online optimalisaties is tevens de dienstverlening verbeterd. Zo worden opleidingen nu bijvoorbeeld aangeboden op meerdere data en locaties, zodat er meer keuze is.

“Er liggen nog veel kansen en optimalisatiemogelijkheden. Met de CAN Academy hebben we weer een flinke sprong gemaakt. We blijven continu in ontwikkeling om zowel in product als service datgene te bieden waar onze (potentiële) klant behoefte aan heeft. Dat is een continu proces met veel leuke uitdagingen waar we dagelijks vol enthousiasme mee aan de slag gaan”, besluit Will.



Neem een kijkje

Benieuwd naar ons nieuwe platform? Bekijk het dan snel!

Training academy


CertificeringsAdvies Nederland | T. 085 – 487 99 72 | E. info@certificeringsadvies.nl